Sir Lump Mud Datang!

Assalamualaikum & salam lesung pipit pada semua MY. Konsikou, terima kasih, xie xie, Shukriya, Syukran & thank you coz kamu urang semua melawat juga ini weblog, tak kire le kamu india kah, lu cina pun, melayu ker, taw sabahan kha mawpun kamek ada sipak, sa rispek sama kamu sume, sini kena sapot sebagai multi-racial yang power bukan standard k!

Post Terbaek!

Thursday 8 November 2012

CLICK CLICK CLICK… BERAPA MARKAH? TAK ROSAK KER?


Assallamualaikum & salam senyuman si polan bin si polan berlesung pipit, jom kita main flash game! Kita kenalah tenang kan fikiran bagi yang dah dapat result ujian, syukur lah LC pun cukup-cukup profit. Balik pada cerite, game ni kira nak test korang punya kelajuan tangan, tak semestinya kita buka  48 jam computer kita champion, jangan riak, jangan sumbung, jangan takbur macam LC tak takbur..hehe, yer lah dapat 80 jer.



Kamu urang hanya klik start, dan cepat pegi button sebelah tue tekan sebanyak mungkin! Maximum speed. Masa yang diberi hanya 10saat jer.


















Tanpa membuang time, test diri sendiri anda!jom!






EVALUATION POINT : 5/10

THUS, kita tahu juga kepantasan respon tangan kita terhadap sesuatu benda, YANG berhubung kait dengan masa anda, dalam masa kita hidup yang singkat mungkin pernah mungkin tak pernah kita sedar apa pengisian kita dalam masa singkat? Kaitkan game ni dengan keseronokan dan hari hari kehidupan kalian. Seronokkan kalau dapat atas 100 keatas,bukan? begitu lah hidup kalo masa yang kejar. Mudah-mudahan anggota Malaysia jadi golongan who Berjaya!Demi Masa!