Sir Lump Mud Datang!

Assalamualaikum & salam lesung pipit pada semua MY. Konsikou, terima kasih, xie xie, Shukriya, Syukran & thank you coz kamu urang semua melawat juga ini weblog, tak kire le kamu india kah, lu cina pun, melayu ker, taw sabahan kha mawpun kamek ada sipak, sa rispek sama kamu sume, sini kena sapot sebagai multi-racial yang power bukan standard k!

Post Terbaek!

Sunday 28 October 2012

MATLUTHFI90’S : PELAJAR PERTH DARI MALAYSIA BUAT VIDEO RAJIN BUANG MASA DENGAN MESEJ YANG BERGUNA!



Assalamualaikum & salam ketenangan sanubari yang jiwa tak kacaw. Hai kawe kawe mai ah join tengo video mamat ni, mat bhukan hanto mesej yer ah, diaq bagi nasehat kat orang rame. Ah, sapa rasa tabasko rasa pedah, bukan nak bagi terasa tapi tuhan suru toubat yer nah. Buka akai korang and lompat kan otak kite dari kotak pemikiran, bukan tuk jadi free thinker yer tapi untuk jadi cam mamat ni katakan, ambil yang baek, yang bida jadikan pulau simpadan.


Anggota kita ni nak sharing is caring kat kita semua pasal isu-isu yang nak di bereskan, tak syok la macam hal-hal berlaku. Peening kepale dibuat nyer! Jadi kamu urang jangan kusut kusut kepala, kamurang tengok baru faham perkara yang remeh temeh tu, ada penyelesaian.




klik gambar is channel!


Tetapian, bukan semua video ni bekisah tue jer, tapi dia pun sharing juga pasai kehidupan di asana dan macam macam bende lea. Tahap lawak dia ni boleh tahan juga.

Tambahan, dia tak buat officially bende ni, just suka-suka, he argued that
“I don't have any other official accounts like Facebook or Twitter.
If there's any out there, they are most probably created by my viewers :)”


So, itu tak bermakna dia takde fb account, jangan nak tipu ah, ada mungkin. Mungkin dia macam fb orang lain juga kan. Tapi ada juga sorang mamat ni, buat group untuk dia. Ada 43 members beb!
















Ini membuktikan dia memang ramai minat dengan aktiviti dia yang tidak bidaah ni, memang best mat luthfi ni.
87,204 subscribers
15,614,108 video views

Sedikit informasi tentang dia ni, macam dah nak habis study kat perth dah. Ok lah tue, maybe banyak mase dia nek buet video dia.
Jadi apa pun berlaku, jangan hati kacaw bilaw, jom kita tengok macamana mamat ni beraksi!




 





THUSS!! Pa lagi jadi la subscriber die, sama sama kita support Malaysian activities. Itu tujuan ku! gua tak jamin samada seronok taw tidak, terpulang pada anda semua menerimanya, mungkin video die len-len ada yang best. Di pokok pisang, takkan semuanya buah pisang buruk,bukan?! Farewell! :-)