Sir Lump Mud Datang!

Assalamualaikum & salam lesung pipit pada semua MY. Konsikou, terima kasih, xie xie, Shukriya, Syukran & thank you coz kamu urang semua melawat juga ini weblog, tak kire le kamu india kah, lu cina pun, melayu ker, taw sabahan kha mawpun kamek ada sipak, sa rispek sama kamu sume, sini kena sapot sebagai multi-racial yang power bukan standard k!

Post Terbaek!

Saturday 27 October 2012

Pelik + Luar Biasa + ee.... = Oddee


Oddee

  Sia bule sakap la, ni site manyak pilek, laur besa pown. fakta menarik tapi yang pelik-pelik semuanya, temasuk owner sekali kot. Ini membuktikan alam ni tak borink  kalu rajin explore bende bende ni. ada member Little Ckibol bagi taw sama gua, senorok bha tengok tabiat manusia daripada tumbuhan, betul, tepat. Tapi seronok lagi tengok fenomena kejadian,bende bende baru, innovations, dan sepupu-sekali dengannya.





Balik pada cerita kite sebab diatas sudah lari tajuk, 3 markah sudah hilang ma kalu spm. Websites banyak post banda banda yang menarik, atutah kan mambari tahu ani. ciptaan manusia yang cam best pun ada, yang lagi best siap ada site-nya ada bagi link untuk beli. Best apa? kalu hang ada duit lebih, mai mai sini beli. Tapi gua tak jamin kalu rugi, itu pasai gua tak beli liao lo.

 


  Menarik bukan? bende yang tuan hamba bleh dapat adalah seperti berikut, gambar menarik, dapat idea, deco-deco, ketawa, "ui nah, samart bai ni!", etc.








   Amaran, walaupun banyak informasi, tapi gatal juga mata aq samtaim, tak sesuai untuk yang bawa umur. senang saya cakap, tuhan nampak pa kaw tengok k! threats mungkin pada tahap sederhana di website ni.Thus, Pandai la jaga diri pi web ni, informasi tak terhad beb.