Sir Lump Mud Datang!

Assalamualaikum & salam lesung pipit pada semua MY. Konsikou, terima kasih, xie xie, Shukriya, Syukran & thank you coz kamu urang semua melawat juga ini weblog, tak kire le kamu india kah, lu cina pun, melayu ker, taw sabahan kha mawpun kamek ada sipak, sa rispek sama kamu sume, sini kena sapot sebagai multi-racial yang power bukan standard k!

Post Terbaek!

Monday 29 October 2012

SEDIAKAN NOTA DAN TULIS NOMBOR 1 SAMPAI 25! BCOZ ADA LIST25!



Assalamualaikum & salam lesung pipit Jim Carey. So, gua jumpa satu lagi youtube channel yang perlu anda subscribe. Maybe kita selalu kenapa kenapa jadi gini tentang sesuatu, mungkin channel ni bleh masuk campur. Lebih lebih lagi, channel bagi 25 perkara penting dalam sesuatu penting dalam yang penting untuk yang penting buat dia penting pasal yang penting yang  bikin dia penting supaya sume tak pening.






Video dia ni cuma menunjuk gambar beserta penjelasan, so masalah die tak jadi problem sekiranya kamurang ada tiga benda;
Pertama – Kamus atau Dictionary
Kedua      volume yang kuat atau kire ada speaker da selsesai.
Ketiga      Pendengaran yang aktif. Sebab mamat salleh ni laju sangat, macam kite juga.
Keempat  – Connection yang cambest. Hmmm ya, tak laju pun tak pe korang kasi pause dulu.



Mamat Salleh ni ada dua orang, Syed and David, mungkin diorang bekerja dua atau lebih, sebab dulu selalu nampak diorang lepak kat rumah mak cik Leha dua dua orang jer. JK! Kamu kene rajin buka, lepas facebook, sini bur kita! 





Channel ni tak banyak beza dengan yang sebelum ni, beza nya Cuma cara menyampai ilmu, ini lebih explaination melalui mulut. IA MENGAJAR KITA MACAMANA NAK KAWAL PENDEGARAN YANG AKTIF PADA YANG SAMA MANA PUN BEKERJA.
YouTube:
18,000 subscribers
5,846,226 video views
Facebook:

199,237 likes  

1,767 talking about this

Ramai juga suka dia punya Channel, Page, dan juga Website. Ini cukup elebai yang diorang ni cukup best untuk dilawat. Jadi tak perlu ragu-ragu nak masuk blasah ja, gambar menarik pun ada!





 






So, jom kita tonton eh…tengok, sorry ah urang sabah kalu dengar tonton fikir len-len,hehe… bah, takan la pe-lay…hehe







 THUS!! Kamu urang sudah dapat ilmu pada hari ini, mata kamurang mesti mengingati gambal gambal tadi nah. So keep in your mind! Don’t 4get!